Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Bestilling og køb på Fotoramas hjemmeside

- Jeg vil gerne bestille billetter, men jeg kan ikke vælge den dato jeg gerne vil i biografen. Hvorfor?

Vores program er max lagt 14 dage frem. Hver onsdag ligger vi en uge til programmet. Derfor skal du ikke være bekymret for at den film du gerne vil se, ikke vises senere end vores program er lagt. Har en film under en uge tilbage på programmet, er det højst sandsynligt fordi, at filmen bliver taget af programmet. Du er altid velkommen til, at ringe til billetsalget med spørgsmål angående slutdatoer på film.

- Hvor langt frem kan man se jeres filmprogram?
Vores program er max lagt 14 dage frem. Hver onsdag ligger vi en uge til programmet. Enkelte store forestillinger ligger vi ind, så man kan bestille billetter i ekstra god tid.

Fotorama er ajourført med landsdækkende start af billetsalg til populære forestillinger.

- Hvordan bestiller jeg billetter over jeres hjemmeside?
Hvis du vil bestille billetter til den samme dag du bestiller, trykker du på menupunktet "dagens film". Her finder du den film du gerne vil se og trykker bestil ud for det tidspunkt du gerne vil se filmen.

Hvis du vil bestille film til en anden dato, trykker du på menupunktet "Program". Derefter kommer der en kalender frem med de dage, hvor der ligger film på programmet. Vælg den dato du gerne vil se film, og derefter kommer det aktuelle program frem. Tryk bestil ud for den film og for det tidspunkt du gerne vil se film. Følg derefter vejledningen.

Hvis du fortryder din bestilling, kan den altid slettes igen.

- Hvordan køber jeg billetter over jeres hjemmeside?
Hvis du vil købe billetter til den samme dag du køber, trykker du på menupunktet "dagens film". Her finder du den film, som du gerne vil se, og trykker køb ud for det tisdpunkt, du gerne vil se filmen.

Hvis du vil købe billetter til en anden dato, trykker du på menupunktet "Program". Derefter kommer der en kalender frem med de dage, hvor der ligger film på programmet. Vælg den dato du gerne vil se film, og derefter kommer det aktuelle program frem. Tryk køb ud for den film og for det tidspunkt du gerne vil se film. Følg derefter vejledningen.

Fordelen ved forudkøbte billetter er, at man kan ekspidere sig selv ved biografens billetautomat, og derved udengå køen i billetsalget. 

OBS! Vær opmærksom på, at købte billetter ikke kan ændres.

- Hvordan ser jeg min bestilling/køb?
Du får altid en mail fra os, med en bekræftelse på din bestilling eller dit køb.

- Hvordan sletter jeg min bestilling?
Ved at trykke på "Min bestilling", kan du indtaste dit telefonnummer samt din kode. Der vil derefter komme en oversigt over dine bestillinger frem. Tryk "slet bestilling" ved den bestilling du ønsker at slette.

- Jeg har glemt min adgangskode, hvor finder jeg den igen? 
Din adgangskode skal du bruge til at slette dine bestillinger med. Derfor kan du gå ind under "Min bestilling" og trykke "Jeg har glemt min adgangskode". Følg da vejledningen.

Du kan også gå ind på den email, du modtager som bekræftelse, hver gang du har lavet en bestilling i vores system. På den email er der ca. midt på siden et link der hedder "ret min bruger". Hvis du trykker på dette link, bliver du stillet om til dine profiloplysninger. Her er det både muligt, at se dine oplysninger og ændre dem. Modtager du ikke disse emails, henvend dig da til ebillet

på telefon nr.70206240 (Alle hverdage fra 9:00 - 16:00) eller på deres email info@ebillet.dk.

- Hvorfor kan jeg ikke bestille mere end 8 billetter på Fotoramas hjemmeside?
For at undgå useriøse bestillinger på mange billetter, har vi indført en begrænsning på max 8 billetter. Vi vil gerne, at man ringer til vores billetsalg for større bestillinger.

- Er der forskel på børne- og voksenbilletter?
Hos Fotorama deler vi vores film op i voksenfilm og børnefilm. En ordinær børnefilm koster 75 kr. lige meget hvor gammel man er. En ordinær voksenfilm koster 90 kr. lige meget hvor gammel man er. 

- Hvorfor vil sæderne ikke flytte derhen, hvor jeg trykker, når jeg bestiller billetter?
Hvis din zoom-indstilling i din internetbrowser ikke står på 100%, kan vores system desværre ikke finde ud af, at placere sæderne efter dit ønske. Ret derfor din zoom-indstilling og dette vil højst sandsynlig hjælpe på dit problem.

- Jeg har fået nyt telefonnummer/e-mail. Hvordan ændrer jeg det, når jeg bestiller billetter hos jer?
Hver gang du bestiller billetter hos Fotorama, får du en bekræftelse på email. I den email du modtager er der ca. midt på siden et link der hedder "ret min bruger". Hvis du trykker på dette link, bliver du stillet om til dine profiloplysninger. Her er det både muligt at se dine oplysninger og ændre dem. Modtager du ikke disse emails, henvend dig da til ebillet på telefon nr.70206240 (Alle hverdage fra 9:00 - 16:00) eller på deres email info@ebillet.dk.

- Hvorfor skal man betale et bestillingsgebyr, når man har bestilt billetter?
Det er en service for vores kunder, at de selv kan bestemme hvilke pladser de ønsker hjemme fra deres egen computer. Når man har bestilt billetter, er man sikker på, at få de pladser man vil have. Man er ikke garanteret, at man selv får lov, til at vælge pladser, hvis man ikke har bestilt pladser.